wtorek, 14 maja 2013

Krótka relacja ze szkolenia w Guzowym Piecu

Cześć!

W ostatni weekend miałam okazję być na świetnym szkoleniu jednej z międzynarodowych firm kosmetycznych. Poznałam tam mnóstwo przesympatyczych osób, przeżyłam cudowne chwile i do tego wiele się nauczyłam :)
Do ośrodka w Guzowym Piecu przyjechaliśmy w sobotę przed południem. Od razu po zakwaterowaniu w uroczym domku, rozpoczęliśmy cykl szkoleń. Trwały one do wieczora, oczywiście z przerwą na obiad i krótki odpoczynek. W między czasie moglismy do woli częstować się koktailami  i zupami Wellness. Wieczorem wzięlismy udział we wspólnym ognisku :)





 

W niedzielę mielismy okazję by korzystać z sauny mokrej i suchej oraz z basenu. Po ostatnich wykładach z cięzkim sercem spakowaliśmy walizki i wróciliśmy do Gdyni.



Chciałabym Wam pokazać kilka zdjęć. Mam nadzieję, że choć trochę oddadzą tą niesamowitą atmosferę tego weekendu na Mazurach. Być może wkrótce dodam filmik-relację ze szkolenia, na razie jest w przygotowaniu ;)

Korzystając z okazji chciałabym pozdrowić cały nasz szkoleniowy zespół: Monikę Ś., Monikę K., Łukasza i mojego Artura ;* dziękuję za miło spędzony czas ;* buziaczki ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz