środa, 26 lutego 2014

Makijaż wieczorowy karnawałowy

Cześć!

Dawno mnie to nie było, mam nadzieję, ze mi to wybaczycie ;)
Na osłodę mojej długiej nieobecności zmalowałam dla Was makijaż karnawałowy.










Do wykonania make-upu użyłam:

podkład: Everlasting Oriflame
puder: Kryolan
brwi: zestaw do brwi Oriflame i kredka do brwi Orifalme
oczy: paletka Smoky Collection Oriflame (czarny cień), Oriflame Pure Colour Mono (Deep Purple), pigment Kobo (Blue Mist)
eyeliner w kamieniu Kryolan, kredka czarna Sparkle in Paris Oriflame
tusz: Master Curl Oriflame
brązer: cień Isa Dora Wet&Dry (94)
róż: cień wypiekany Kobo 103
pomadka: Velvet Matte Golden Rose 07

Jak Wam się podoba taki makijaż wieczorowy?
Jeśli chciałybyscie żebym Wam nagrała tutorial to śmiało piszcie bo planuję wrócić na YT ;)
Buziaki :**

P.S. A co myslicie o brwiach? Dzisiaj pierwszy raz pomalowałam je sposobem Moniki, którą z tej okazji serdecznie pozdrawiam :**

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. właśnie taki miałam w planie ;) w końcu mamy jeszcze karnawał :D

      Usuń
  2. Super Ci w tych brwiach! Bardzo mi się podoba :) no i makijaż jak zwykle - klasa! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim sposobem? <3 Aaaaaaaaaaa!!! Są śliczne! Pierwsze,co rzuciło mi się w oczy to piękne brwi i nieskazitelna cera:) Makijaż przepiękny :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy dobrze zapamietałam ten Twój sposób, ale wyszło :* dziękuję :)

      Usuń
  4. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dość rzadko tak intensywny makijaż sobie wykonuję ale jeśli się zdarzy to już musi być po prostu okazja. Na ten moment również jestem bardzo zadowolona z kosmetyków od https://eveline.pl/ i moim zdaniem jest to bardzo dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń