sobota, 12 października 2013

Kredka do ust Impact -recanzja

Hej :)

Przygotowałam dla Was recenzję kredek do ust Impact od Oriflame.

Co mówi producent:

"Kremowa tekstura kredki sprawia, że doskonale rozprowadza się na ustach, zapewniając intensywny kolor i połysk w jednym. Jedwabiście komfortowa, nawilżająca formuła pomaga chronić skórę ust przed wysuszeniem. Kredka zapewnia mocny efekt kryjący, nie blaknie i długo utrzymuje się na ustach. 3.9 g"

Co mówię ja:

Kredka bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Kupiłam na początku odcień Electric Red, taka bardzo intensywna czerwień. Po aplikacji usta pięknie się błyszczą, jak po nałożeniu pomadki i błyszczyka. Intensywnie nawilżają usta, jednak trzeba uwżać, zeby nie nałożyć za dużo produktu, gdyż moze się rozlewać poza granice ust.  Konsystencja jest bardzo kremowa, po kilku minutach utrwala się na ustach. Kredki są w 6 intensywnych kolorach, ja posiadam 3: Vibrant Almont, Electric Red i Intense Cherry
  • Vibrant Almond <3
  • Pink Impact
  • Striking Rose
  • Electric Red <3
  • Deep Berry
  • Intense Cherry <3

Kolor utrzymuje się bardzo długo, nawet do 6 godzin. Jeśli komuś nie odpowiada połysk, można przypudrować pomadkę transparentnym pudrem, będzie trzymała sie jeszcze lepiej ;)

A tu macie swatche, jak widzicie kolory pieknie się płyszczą i są mega intensywne:


I kilka fotek, jak to się prezentuje na ustach:



Mam nadzieję, że ta recenzja była dla Was przydatna ;) buziaki :****

1 komentarz:

  1. O kurcze ;) widzę, że te kredki są cudowne, chyba się skusze, zwłaszcza taka ciemna czerwona - to jest to, czego szukam ! No i w końcu notka na blogu he he

    OdpowiedzUsuń