niedziela, 19 maja 2013

Piknik :)

Witajcie!

Dzisiaj zrobiłam sobie małą wycieczkę rowerową i przy okazji mieliśmy mały piknik z rodzinką :)
W Gdyni pogoda była cudowna, słońce przez cały dzień pięknie świeciło, wiał lekki wiaterek (jak to nad morzem-zawsze wieje...). Idealne warunki na rower :) Po południu zapakowałam torbę piknikową, odkurzyłam rower i wyruszyłam za miasto. Dystans nie był zbyt duży, ale przyjemnie było zażyć trochę ruchu na świeżym powietrzu. Wkrótce wyciągam rolki, dzisiaj odkryłam świetną trasę, którą trzeba będzie wypróbować :)
A teraz kilka zdjęć z tego przyjemnego dnia:

Z Babcią i Zbigniewem :)
Zbigniew i ja ;)
Chill out ;)



Spacerek


A jak Wam minął dzień? Lubicie spędzać czas na świeżym powietrzu? :) 

P. S. Jak tylko uda mi się Zbigniewa przekupić to nagrywamy z nim tag :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz