sobota, 13 kwietnia 2013

Dzisiejszy makijaż dla Moniki :)

Cześć!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać makijaż, który dzisiaj wykonałam w mojej szkole. Jak wiecie (a jeśli nie, to właśnie się dowiecie), od września uczę się w Pomorskim Studium Sztuk Wizualnych na kierunku wizaż i stylizacja. Postanowiłam zaprosić Monikę - moją koleżankę z pracy- aby została dzisiaj moją modelką :) Zaprezentuję Wam makijaż wieczorowy wykonany przeze mnie na zajęciach.

Pragnę również podziękować mojej modelce za udostępnienie mi zdjęcia i za użyczenie swojej twarzyczki ;)
Chciałabym Wam również polecić bloga Moniki: http://eyshhhh.blogspot.com/


Jak Wam się podoba? Zachęcam do obserwowania mojego bloga, mam nadzieję że wkrótce pojawi się tutorial o makijażu egipskim ;) już nagrałam filmik, jest w 100% gotowy, mam jednak mały problem techniczny z przesłaniem go na YT :/ liczę jednak na to, że szybko pokonam tą przeszkodę, gdyż wiem, że wiele osób czeka na ten tutorial ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz