niedziela, 21 kwietnia 2013

Warsztaty makijażu: Odkryj sekret piękna!

Moje Drogie!

W najbliższą środę prowadzę warsztaty makijażu wiosennego. Dla osób odwiedzających mojego bloga mam mały prezent :) Chciałabym zaprosić bardzo serdecznie wszystkie dziewczyny z Gdyni i okolic na moje warsztaty :) odbędą się one 24.04 o godz. 17:00, przy ul. Podolskiej 12/2. Podczas ich trwania podzielę się z Wami moimi trikami makijażowymi :)
Wstęp jest bezpłatny po wcześniejszym zgłoszeniu :)


Dokładny program:

- przygotowanie skóry pod makijaż
- nauka makijażu krok po kroku
- techniki nakładania podkładu
- profesjonalne modelowanie twarzy
- nauka innowacyjnego makijażu oczu
- omówienie najnowszych trendów wiosna-lato
- indywidualny dobór kosmetyków
- porady wizażystki i stylistki
- dla każdej uczestniczki PREZENT

Zapewniamy:

- wszystkie potrzebne kosmetyki i pędzle
- świetną zabawę
- pokaz instruktażowy na modelce
- miły prezent dla każdej uczestniczki warsztatów





Ilość miejsc jest ograniczona, dlatego proszę osoby zaiteresowane o przesłanie swojego imienia i nazwiska na mojego maila: syrenka.mm@gmail.com, abym mogła Wam zarezerwować miejsce ;)

Do zobaczenia w środę! :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz