czwartek, 25 kwietnia 2013

Wrażenia po warsztatach makijażu wiosennego

Cześć!
Wczoraj, jak już wiecie z mojej poprzedniej notki, miały miejsce warsztaty makijażu które prowadziłam razem z moją koleżanką-Moniką /http://eyshhhh.blogspot.com/.
Na wydarzenie przyszło koło 15 osób. Razem z Moniką opowiadałyśmy o makijażu i kosmetykach. Dziewczyny mogły się nauczyć profesjonalnego makijażu krok po kroku. Zdradziłam im również kilka moich makijażowych trików ;) niestety zupełnie zapomniałyśmy uwiecznić naszych poczynać na zdjęciach, ale na przyszłość obiecuję się poprawić ;)
Wczorajsze popołudnie zaliczam do bardzo udanych. Kto był na warsztatach na pewno miał okazję, tak jak ja, świetnie się bawić :) a kogo nie było, niech żałuje ;p
Już teraz zapraszam Was na kolejną edycję warsztatów. O wszystkich szczegółach na pewno będę infornować Was na moim blogu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz